1402/10/24 13:33:44

فرم غربالگری تکامل 27ماهگی

ninitest.com

 

فرم غربالگری تکامل 27ماهگی

 

حیطه برقراری ارتباط فرم تکامل 27ماهگی

بدون استفاده از هرگونه اشاره یا حرکتی ،آیا کودک می تواندحداقل سه مورداز انواع دستورات زیر را انجام دهد؟ الف)» اسباب بازی را روی میز بگذ ار » ب) » در را بیند « ج) » یک حوله برایم بیاور « د)« لباست را پیدا کن « ه) » دستم را بگیر « و) » کتابت را بردار

ثبت نام در نی نی تست تست تکاملاگر به یک توپ (کیتی ،فنجان ،کلاه و ...)اشاره کنید و بگویید

اگر به یک توپ (کیتی ،فنجان ،کلاه و ...)اشاره کنید و بگویید "این چیست " ایا حداقل یک شکل را صحیح پاسخ می دهد ؟

 تست تکامل 27 ماهگی نی نی تست https://www.ninitest.com/register

وقتی از کودک می خواهید که به بینی ،مو ،گوش و ....اشاره کند ایا به حداقل هفت عضو بدنش را به طور صحیح اشاره می کند ؟ میتواند به اعضای بدن خود ،عروسک و یا شما اشاره کند. توجه :در صورتی که به 3 عضو به طور صحیح اشاره کند پاسخ گاهی را علامت بزنید

 تست تکامل 27 ماهگی نینی تست وقتی از کودک می خواهید که به بینی ،مو ،گوش و ....اشاره کند ایا  به حداقل هفت عضو بدنش را به طور صحیح اشاره می کند ؟ میتواند به اعضای بدن خود ،عروسک و یا شما اشاره کند. توجه :در صورتی که به 3 عضو به طور صحیح  اشاره کند پاسخ گاهی را علامت بزنید

 آیا کودک حداقل دو مورد از کلماتی مثل منو یا مرا، مال من ، من ، تو ) شما (را بطور صحیح بکار می برد ؟

 نی نی تست  برسی انلاین تست  تکامل آیا کودک حداقل دو مورد از کلماتی مثل منو یا   مرا، مال من ، من ،  تو ) شما (را بطور صحیح بکار می برد ؟

ایا کودک جملات سه یا چهار کلمه ای می سازد ؟

 ثبت نام در نی نی تست ایا کودک جملات سه یا چهار کلمه ای می سازد ؟

 بدون استفاده از هرگونه اشاره یا حرکتی ،از کودک بخواهید کتاب را روی میز و کفش را زیر صندلی قرار دهد .آیا کودک هر دو دستور را به درستی انجام می دهد ؟

 ثبت نام در نی نی تست  بدون استفاده از هرگونه  اشاره یا حرکتی  ،از کودک بخواهید کتاب را روی میز و کفش را زیر صندلی قرار دهد .آیا کودک هر دو دستور را به درستی انجام می دهد ؟

حیطه حرکات درشت  فرم تکامل 27ماهگی

آیا کودک خودش به تنهایی حداقل از دو پله بالا یا پایین می رود؟ او ممکن است دستش را به دیوار یا نرده بگیرد

 فرم تکامل 27 ماهگی آیا کودک خودش به تنهایی حداقل از دو پله بالا یا پایین می رود؟ او ممکن است  دستش را به دیوار یا نرده بگیرد

آیا کودک نسبتا خوب می دود و بدون اینکه به چیزی برخورد کند یا بیفتد دویدنش را متوقف می سازد؟

 فرم غربار گری تکامل 27 ماهگی آیا کودک نسبتا خوب می دود و بدون اینکه به چیزی برخورد کند یا بیفتد دویدنش را متوقف می سازد؟

ایا کودک جفت پا می پرد؟

 تست تکامل 27 ماهگی نی نی تیت

ایا بدون گرفتن دستش به جایی با حرکت رو به جلوپایش به توپ ضربه می زند؟

 فرم تکام نی نی تست 27 ما هگی ایا بدون گرفتن دستش  به جایی با حرکت رو به جلوپایش به توپ ضربه می زند؟

ایا کودک جفت پا حدود 7.5 سانتی متر به جلو می پرد؟

 نی نی تست ثبت نام در نی تست ایا کودک با قرار دادن یک پا بر روی هر پله بالا میرود پای چپ بر روی یک پله و پای راست بر روی پله بعدی است ؟ می تواند به دیوار یا ریل کناره پله خود را نگه دارد  .

حیطه حرکات ظریف فرم تکامل 27 ماهگی

 آیا کودک در تلاش برای چرخاندن دستگیره در ، کوک کردن اسباب بازی ها ، چرخاندن در چیزی ، یا پیچاندن در ظروف برای باز و بسته کردن آن ، از حرکت چرخشی دست استفاده می کند ؟

 فرم تکامل نی نی تست 27 ماهگی آیا کودک در تلاش برای چرخاندن دستگیره در ، کوک کردن اسباب بازی ها ، چرخاندن در چیزی ، یا پیچاندن در ظروف برای باز و بسته کردن آن ، از حرکت چرخشی دست استفاده می کند ؟

آیا کودک کلید ها(کلید برق) را روشن و خاموش می کند ؟

 ثبت نام در نی نی تست

 پس از مشاهده خط کشیدن شما از بالا به پایین کاغذ با یک مداد شمعی ایا کودک حرکت شما را با کشیدن خطی در جهت عمودی تقلید می کند ؟اجازه ندهید خط شما را دنبال کند .

 فرم تکامل 27 ماهگی

 

آیا کودک هفت مکعب یا اسباب بازی کوچک را بر روی هم قرار میدهد ؟

 فرم تکامل نی نی تست آیا کودک هفت   مکعب یا اسباب بازی کوچک را بر روی هم قرار میدهد ؟

آیا کودک با عبور دادن یک نخ یا بند کفش از سوراخ مهره ها یا ماکارونی رشته درست می کند ؟

 ثبت نام در نی نی تست   آیا کودک با عبور دادن یک نخ یا  بند کفش از سوراخ مهره ها یا ماکارونی رشته درست می کند ؟

پس از مشاهده خط کشیدن شما از یک سمت کاغذ به سمت دیگر کاغذ با یک مداد شمعی ایا کودک حرکت شما را با کشیدن خطی در جهت افقی تقلید می کند ؟ اجازه ندهید خط شما را دنبال کند

 نی نی تست فرم تکامل

حیطه حل مسئله فرم تکامل 27 ماهگی

ایا از اشیا برای نمایش چیز دیگری استفاده می کند مثلا لیوان را به جای تلفن بر روی گوشش قرار دهد یا از جعبه به جای کلاه استفاده کند .یا از اسباب بازی کوچک برای بهم زدن غذا استفاده کند ؟

 نب نب تست

آیا کودک اشیاء را سر جایشان می گذ ارد ؟برای مثال ،آیا می داند که باید اسباب بازی ها را داخل سبد یا قفسه اسباب بازی ها قررار دهد ، پتو را روی تخت بیاندازد ، و بشقاب ها را به آشپزخانه ببرد

 فرمتکامل نی نی  تست 27 ماهگی ایا از اشیا برای نمایش چیز دیگری استفاده می کند مثلا لیوان را به جای تلفن بر روی گوشش قرار دهد یا از جعبه به جای کلاه استفاده کند .یا از اسباب بازی کوچک برای بهم زدن غذا استفاده کند ؟

 وقتی در اینه نگاه می کنید و می پرسید ................کجاست ؟ و اسمش را می برید به تصویرش اشاره می کند ؟

 فرم تکام نی نی  تست27 ماهگی وقتی  در اینه نگاه می کنید و می پرسید ................کجاست ؟ و اسمش را می برید به تصویرش اشاره می کند ؟

وقتی کودک چیزی خارج از دسترس را میخواهد ایا جعبه یا صندلی را پیدا می کند و بر روی آن می ایستد ؟

 ثبت نام در نی نی تست  فرم تکامل نی نی تست 27 ماهگی وقتی کودک چیزی خارج از دسترس را میخواهد ایا جعبه یا صندلی را پیدا می کند و بر روی آن می ایستد ؟

وقتی کودک قرار گرفتن چهار مکعب یا ماشین را در یک صف می بیند ، آیا این کار را تقلیدمی کند وحداقل چهار مکعب راکناریکدیگر قرارمی دهد؟) می توانید از قرقره های نخ ، جعبه های کوچک ، یا سایر اسباب بازی ها نیز استفاده کنید.

 فرم ثبت نام نی نی تست 27 مکاهگیوقتی کودک قرار گرفتن چهار مکعب یا ماشین را در یک صف می بیند  ، آیا این کار را تقلیدمی کند  وحداقل چهار مکعب راکناریکدیگر قرارمی دهد؟) می توانید از قرقره های نخ ، جعبه های کوچک ، یا سایر اسباب بازی ها نیز استفاده کنید.

وقتی با اشاره به تصویر اشاره می کنید و از او می پرسید :این چیست ؟ ایا شیر خوار کلمه ای که اشاره به یک شخص یا چیز مشابهی دارد بیان می کند ؟ برای پاسخ هایی چون "ادم برفی " "مرد " " پسر " "دختر " "مرد فضایی و میمون پاسخ بله را انتخاب کنید . پاسخ کودک را برروی صفحه ای یادداشت کنید .

 فرم ثبت نام  در نی نی تست  27 ماهگی وقتی با اشاره به تصویر اشاره می کنید و از او می پرسید :این چیست ؟ ایا شیر خوار کلمه ای که اشاره به یک شخص یا چیز مشابهی دارد بیان می کند ؟ برای پاسخ هایی چون

حیطه شخصی اجتماعی فرم تکامل 27ماهگی

اگر هر کدام از حرکات زیر را انجام دهید ، آیا کودک حداقل یکی از آنها را تقلید خواهد کرد؟الف- دهانتان را باز کنید و ببندید ج- گوش خود را بکشید ب- پلک بزنید د- صورت خود را نوازش کنید

 فرم ثبت نام در نی نی تست 27 ماهگی  اگر هر کدام از حرکات زیر را انجام دهید ، آیا کودک حداقل یکی از آنها را تقلید خواهد کرد؟الف- دهانتان را باز کنید و ببندید   ج- گوش خود را بکشید     ب- پلک بزنید     د- صورت خود را نوازش کنید

 آیا کودک با چنگال غذ ا می خورد؟

 فرم ثبت  نام نیینی تست  27 ماهگی آیا کودک با چنگال غذ ا می خورد؟

وقتی کودک با عروسک یا حیوان پارچه ای پرشده دیگر بازی می کند ،آیا تکان دادن ، غذا دادن ، پوشک عوض کردن یا در رختخواب گذاشتن انرا نمایش می دهد ؟

 فرم تکامل در نی نی تست وقتی کودک با عروسک یا  حیوان پارچه ای  پرشده دیگر بازی می کند ،آیا  تکان دادن  ، غذا دادن ، پوشک عوض کردن یا در رختخواب گذاشتن انرا نمایش می دهد ؟وقتی کودک با عروسک یا  حیوان پارچه ای  پرشده دیگر بازی می کند ،آیا  تکان دادن  ، غذا دادن ، پوشک عوض کردن یا در رختخواب گذاشتن انرا نمایش می دهد ؟وقتی کودک با عروسک یا  حیوان پارچه ای  پرشده دیگر بازی می کند ،آیا  تکان دادن  ، غذا دادن ، پوشک عوض کردن یا در رختخواب گذاشتن انرا نمایش می دهد ؟

آیا شیرخوار اغلب خود را با "من" و "مرا "بجای اسمش بیان میکند ؟مثلا می گوید من اب خوردم به جای علی اب خورد

 ثبت نام در نی نی تست آیا شیرخوار اغلب خود را با

ایا کودک کت پیراهن یا بافتنی را خودش (بدون کمک )می پوشد ؟

 ثبت نام در نی نی تست ایا کودک کت پیراهن یا بافتنی را خودش (بدون کمک )می پوشد ؟

آیا اسباب بازی هایی مانند واگن (بارکش ) ، کالسکه یا دیگر اسباب بازی های چرخ دار را هل می دهد و آنها را دور وسایل مختلف می راند و در زوایا که امکان دور زدن نیست آن را عقب – عقب بیرون می کشد

 ثبت نام در نی نی تست  برسی انلاین  27 ماهگیآیا اسباب بازی هایی مانند واگن (بارکش ) ، کالسکه یا دیگر اسباب بازی های چرخ دار  را هل می دهد و آنها را دور وسایل مختلف می راند و در زوایا  که امکان دور زدن نیست  آن را عقب – عقب بیرون می کشد

 

2024 © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ میباشد.

طراحی و برنامه نویسی w3ir